Telewizja rządzi się swoimi prawami. Reklamy tam emitowane mogą być zarówno krótkie, jak i dłuższe – ogranicza nas jedynie budżet, jaki zamierzamy przeznaczyć na marketing. Gdy w grę wchodzą jednak reklamy internetowe, sprawa wygląda zupełnie inaczej.

Nowe spojrzenie dotyczące produkcji filmów reklamowych

filmy reklamowe warszawaPamiętam jak po raz pierwszy wpłynęło do nas zlecenie dotyczące nagrania reklamy, która będzie puszczana przed filmami w internecie. Oczekiwania były bardzo konkretne – wszystko funkcjonowało wedle określonych reguł. Reklama mogła mieć dowolną długość, ale każdy użytkownik mógł ją pominąć po dziesięciu sekundach. Były one więc kluczowe – trzeba było na tyle zainteresować oglądającego, by nie chciał jej pomijać. Nie byliśmy jedyną firmą w Warszawie, która dostawała tego rodzaju zlecenia. Postanowiliśmy się przyłożyć i zrobić to tak dobrze, jak to tylko było możliwe. Wymagało to jednak zupełnej zmiany nastawienia i podejścia. Wiedzieliśmy, że za każdym razem gdy tematem są filmy reklamowe Warszawa będzie oczekiwać od nas jakości na najwyższym poziomie. Tu nie mogło być inaczej. Zadanie było tym trudniejsze, że musieliśmy zainteresować wszystkich mając bardzo niewiele czasu. Na szczęście udało nam się to zrobić. Na początku wrzuciliśmy bardzo wiele ciekawych scen, pytań i opisów zachęcających do dalszego oglądania. Z naszych badań wynikało, że spora część użytkowników nie pomijała wcale reklamy, a część klikała w linki i sprawdzała, co dokładnie reklamujemy.

Klient był bardzo zadowolony z filmów, które mu dostarczyliśmy. Wiedzieliśmy, że zrobiliśmy kawał dobrej roboty – lepiej nie dało się nagrać tak krótkich scen, które musiałyby być aż tak interesujące. Na szczęście nam się udało – klient potwierdził, że spisaliśmy się na medal.

Related Posts