Razem z moją wieloletnią przyjaciółką uwielbiamy wspólnie spędzać czas. Wówczas jeździmy w różne miejsca, podróżujemy zarówno po Polsce, jak i po Europie ciesząc się urokami życia. W tym roku postanowiłyśmy spędzić nasz urlop w Polsce, wśród wspaniałej fauny i flory.

Wyjazd do pensjonatu w Kudowie Zdroju

pensjonaty kudowa zdrójNa miejsce docelowe wybrałyśmy południe Polski z bardzo dobrym kompleksem uzdrowiskowym. Chciałyśmy zwiedzać oraz korzystać ze zdrowotnych atrakcji dostępnych w okolicy. Najpierw jednak musiałyśmy znaleźć dla siebie odpowiednie lokum. Jeżeli chodzi o dobre pensjonaty Kudowa Zdrój w tej kwestii wiele do zaproponowania. W ciągu paru chwil udało nam się zarezerwować pokoje w bardzo przyjemnie wyglądającym pensjonacie. Gdy nadszedł dzień wyjazdu, byłyśmy bardzo podekscytowane wizytą w nowym miejscu. Po dotarciu na miejsce zameldowałyśmy się w recepcji i ruszyłyśmy zwiedzić nasze nowe pokoje. Cała architektura pensjonatu była niezwykle okazała i piękna, wyposażenie oraz akcesoria nawiązywały do największych dzieł sztuki, a korytarze oraz lobby były utrzymane w stylu retro. Bardzo nam to odpowiadało, gdyż również i nasze pokoje charakteryzowały się przedwojennym wyposażeniem, a my czułyśmy się niezwykle elegancko i urodziwie w tych wnętrzach. Nasze pokoje nie były jednak pozbawione wszelkich nowoczesnych udogodnień, lecz nie były one widoczne na pierwszy rzut oka. W dużej komodzie umieszczony został nowoczesny telewizor z dostępem do większości kanałów satelitarnych, w pomieszczeniach, jak i całym pensjonacie dostępny był również nieograniczony Internet. W naszych pokojach znajdowały się także wspaniałe i duże łóżka, świetnie wyposażona łazienka z dużą wanną oraz prysznicem, a klasyczne komody oraz lustra dodawały jeszcze większego uroku wnętrzom. Pensjonat mieścił się zaledwie kilkanaście minut od parku zdrojowego, zatem większość dni spędzałyśmy na spacerach oraz na zwiedzaniu okolicznych atrakcji. Jednak zawsze z wielką radością wracałyśmy do naszego pensjonatu, gdyż każdy jego element był dla nas bardzo ważny. Również hotelowa restauracja oraz strefa komfortu i spa umieszczona w pensjonacie sprawiały, że nasz pobyt należał do bardzo udanych. Dania serwowane w restauracji były nie tylko smaczne, ale przede wszystkim bardzo urozmaicone, dzięki nawiązaniom do lokalnej tradycji kulinarnej. Czas spędzony w tym miejscu należał do najlepszych w naszym życiu. Był to niezwykły czas, który na długo pozostanie w naszej pamięci.

Podczas mojej ostatniej podróży, miałam okazję zatrzymać się w niezwykle urokliwym i malowniczym miejscu. Razem z moją przyjaciółką spędziłyśmy wspaniałe dwa tygodnie, podczas których miałyśmy możliwość zrelaksować się w otoczeniu pięknej przyrody. Było to niezwykłe doświadczenie, które na długo zagości w naszej pamięci.