Są różne suplementy i odżywki dzięki którym można liczyć na poprawę wyników sportowych. Jedną z najbardziej popularnych substancji jest kreatyna której nasze ciało potrzebuje, szczególnie przy ciężkich treningach. Jednak czy każdy produkt jest taki sam? Właśnie nie, chciałbym opisać pewien rodzaj kreatyny.

Co może dać zażywanie jabłczanu kreatyny?

jabłczan kreatynySama kreatyna dzieli się na różne rodzaje. Wyróżnia się takie jak cytrynian, jabłczan czy też monohydrat. Oczywiście są jeszcze inne jednak te są najbardziej popularne. To właśnie jabłczan chciałbym opisać w tym tekście. Nazywany jest także TCM co trzeba mieć na uwadze przy wyborze takiego produktu. Jest to połączenie kreatyny z kwasem jabłkowym. Jest nieco droższy niż monohydrat ale i jego efekty są lepsze. Nie zatrzymuje wody w organizmie, co jest naprawdę sporym plusem. Trzeba wiedzieć że na efekt trzeba poczekać nieco dłużej niż w przypadku innych rodzajów kreatyny, jednak warto. Mięśnie są o wiele bardziej zwarte, dzięki czemu także ich siła jest spora. Trzeba mieć to na uwadze jeśli chcecie wybrać coś dla siebie. Ogółem polecam każdemu jabłczan kreatyny, który sam zresztą biorę. Jeśli chodzi o samo dawkowanie to zależy ono w głównej mierze od masy ciała, przy tym bierze się ją kilka razy w ciągu dnia tak żeby efekty były jak największe. Jeśli dany dzień jest dniem treningowym to warto brać kreatynę przed treningiem, a także po nim. W ten sposób można liczyć na najlepsze efekty. Polecam przeczytać odpowiednie artykuły i publikacje na ten temat.

Sam od pewnego już czasu zażywam kreatynę i przyznam że efekty są zauważalne. To na co wcześniej musiałem czekać o wiele dłużej, tak teraz mogę osiągnąć w krótszym okresie czasu. Dobrze jest się zdecydować na substancje które pozwalają zwiększyć efektywność waszych treningów.

 

Related Posts